Cum pierde CFR bani

Vineri seara când mă întorc de la şcoală acasă (nu la bârlog, acasă) vin cu microbuzul pentru care plătesc exagerat de mult. 6 lei în condiţiile în care, într-o conservă cam cât 2 compartimente jumate de accelerat stăm vreo 30 de oameni. Şi bagajele altora. Vineri seara e evident mult mai ocupat decât în timpul săptămânii, şi e o înghesuială de îţi vine să mori. Eu am ajuns să stau în picioare în capul din spate al „coridorului”, într-un loc fără scaun pe dreapta, sub bucata cu aer condiţionat şi alte prostii de genul. Şi am dat şi cu capul de tavan, chestii deja uzuale. În jurul meu o grămadă mare de giboni, noroc cu mp3-playerul meu (dar din păcate nu puteam să şi citesc acolo, după nou-formatul obicei de a citi pe mijloacele de transport).

So, ca idee. CFR nu are un tren care să lege Buzăul de Râmnic pe la ora 8-9 seara. Şi e un cerc vicios. Din cauza asta firma de transporturi îşi permite să ceară preţuri ridicole pentru o călătorie stil drumul spre Auschwitz. Deşi CFR ar scoate un profit frumuşel dacă ar băga un asemenea tren. Şi s-ar ieftini şi microbuzul. Dar niciodată nu se întâmplă ce vrei tu.

7 răspunsuri to “Cum pierde CFR bani”

  1. Cfr-ul ar avea foarte mult de castigat daca ar stii cum sa-si vanda calumea produsele… daca ar fi mai accesibil poporului. Eu unul as alege de 10 ori trenul pentru Tulcea-Bucuresti decat microbuzul, daca ar fi la niste ore cat de cat accesibile.

  2. dimineatalamare Says:

    s3my is right. hag iu ba blondule >:D

  3. sa-ti reamintesc ca cfr apartine de STATUL ROMAN? iti spune ceva?

  4. CFR-ul are un tren la ora 7 fara cateva minute. Dar probabil ca nu termini orele in timp util :(

  5. dimineatalamare Says:

    vad ca wordpressu’ e cu totul impotriva mea, commentu’ de mai sus trebuia sa aratae cam asa de fapt: „s3my is right. hag iu ba blondule >:D<. cat despre tren, se stie ca eu sunt cfr-ista, si ador sa merg cu trenu’, doar ca uneori orele la care pleaca trenurile sunt absurde..programele negandite…ata ete.”
    nu stiu de ce nu l-a publicat pe tot..

  6. diana..adica didi Says:

    app de microbuze sa stii k nu toate sunt la fel..adica eu am mers cu unul pana la buc loc rezervat, aer conditionat de inghetai cand afara era canicula si….2 ecrane LCD :-> cu FILM! :D …Liceeni 8-| ma rog toata lumea era miscata de dragostea dintre banica si oana sarbu 8-> dar a fost misto cursa.

  7. fourtyseven Says:

    Dragă Didi, microbuz=maxi-taxi, şi mai adaug că este vorba de vineri seara, când automat fiind sfârşit de zi şi de săptămână, e full de oameni care vor să se întoarcă acasă. E ora de vârf. În plus, pe nici un operator de transporturi între „metropolă” şi oraşul-fiu nu îl interesează atât de mult luxul. Oricum, la câţi cercopiteci sunt acolo…

Lasă un răspuns

