Habemus Mall!

Azi i-au făcut un fel de deschidere (la 3 luni după cea anunţată cu mare pompă). Ceea ce e mult spus, că în afară de o librărie şi ceva bănci totul e în lucru, încă. Dar am văzut librăria. E FOARTE FAINĂ! Adică, cred că e punctul de atracţie al mall-ului (bine, o să avem magazin de bricolaj şi cinema city cică). E foarte bine aprovizionată. La cărţi am văzut de la rahaturi gen Epoca Băsescu, Vocile Puterii (Adriana Săftoiu), Unificarea Dreptei de Stoica la cărţi serioase, un Şerban Foarţă (am luat aşa ceva), un Asimov, un Orson Scott Card… Au chiar şi Harry Potter de la editura Bloomsbury, în engleză.

Ceea ce m-a frapat cu totul a fost, însă, „raionul” de muzică. De la mai uzualele Pasărea Colibri, Vama, Şeicaru, Iris, Phoenix sau Mărgineanu, am văzut Metallica (Kill’em All şi Master of Puppets erau mândre pe acolo, mai erau şi alte albume mai mici şi chiar The Videos, DVD-ul), Maiden (de la Seventh Son la Brave New World – pe care l-am şi luat – şi chiar şi Somewhere Back In Time – CD-ul turneului), Dark Side de Floyd (şi altele), Zepp-uri, Deep Purple, Clapton, şi câte şi mai câte.

La capitolul filme am găsit The Shawshank Redemption la un preţ acceptaibl, dar am văzut şi contraste. Lângă Memorialul Durerii şi istoricele lui Nicolaescu, Toate Pânzele Sus şi un DVD cu Andrieş trona… chiar „poveste de cartier” cu manelarul ăla, Copiludăaur.

În rest, e mai mare decât librăriile din alte mall-uri. Mâine are la 7 seara concert Fănică Bănică că doar e deschiderea oficială. Ah, da, eram cu mama şi cu tata, şi am ieşit pe rând (adică tata mai ieşise să mă ia pe mine) aşa că ne-am făcut de 2 ori cu câte o sticlă de vin şi o cutie de bomboane la ieşire. Şi era şi haleală. Multă. O salată perfectă pentru un şcolar hămesit.

Oricum, pot să zic că e fain, sunt curios ce-o ieşi. Ah, da, ca să continuăm o tradiţie începută la Iulius Mall din Iaşi şi Timişoara, sunt curios dacă au masă de fotbal. Preferabil pe moca. Dacă au şi hochei pe aer e perfect, da’ majoritatea era încă în construcţie.

A, da, şi cică are şi şaormerie. +1 pentru Galleria Buzău.

24 răspunsuri to “Habemus Mall!”

  1. brave new world:D:X:X:X:X
    stiu ce voi cumpara la prima mea vizita la mall:X

  2. ma duc special pt floydu ala. chiar daca am picioru in gips :|

  3. inseamna ca e dotat mall-u…abia astept sa merg :D

  4. cum adica fara zepp uri? [-(…(nu ca nu le-as avea deja:>:>)

  5. dimineatalamare Says:

    hau chiut…abia astept sa vad care-i treaba. poa’ gasesc si pantaloni in carouri calumea :))

  6. Pantaloni de tractoristă? ;))

  7. Lasa naibii CD-urile si DVD-urile, sunt jafuri pe langa viniluri! AU VINILURI?
    OMG! ZI-MI CA AU VINILURI!

    VINILURI >>>>>>>>>>>>>>>>>> ORICE.

    Dpdv al calitatii auditiei muzicale si al sentimentului pe care ti-l dau.

    Din pacate nu mai are multa lume vinil player. Dar eu am si turbez daca n-au vinil-uri la mall :D

    OK, OK, poate m-a luat putin valul. Dar vreau viniluri :D

  8. Total Anormal Says:

    nu Seb, n-au viniluri. Si libraria e chiar super tare….Pentru prima oara cand ochii mei vad Adorno si Habermas in editiile Humanitas la bz :x

  9. Total Anormal Says:

    ai zis cumva cinEMA CITy?? :)))

  10. mm, cucule, mi-ai luat gluma din gura.

  11. app de mese de fotbal, mai tii minte la timisoara cand am ciordit o bila ca sa ne jucam si noi 10 min? era inchis ghiseul ala si noi n-aveam ce face prin mall :))

  12. Ştiu, ştiu, şi am pus-o şi la loc:D

  13. ha ha:)) lumea cauta vyniluri:> …ca sa veeeeezi:>

  14. Total Anormal Says:

    Daca platesti tu transportul, nicio prob

  15. Draga mea Ancuta,
    Mi-a luat Bogdan vorba din gura. N-o sa stau sa platesc transportul pentru un vinyl (nu vynil) de $5-$9 pentru care nu am nicio garantie ca este in stare buna. In plus, multe dintre obiectele de pe ebay nu sunt disponibile worldwide.

  16. nu sunt toate …stiu:))dar treaba cu transportul nu e o mare problema dak e vorba de mai multe vyniluri..cel putin 7 sa zicem…cat despre starea lor…pana acum nu am avut probleme:))..si oooo desigur…la noapte nu voi dormi ca am pus „y” ul gresit:))

  17. Aleister Crowley Says:

    dragul meu diletant,
    vinyluri găseşti la casele de discuri. să ai cea mai mare încredere că ei le distribuie worldwide. daca-l vei primi deteriorat, ţi se va acorda de 5 ori valoarea taxei poştale. eu mi-am cumpărat destule tricouri, cd-uri,vyniluri etc şi SURPINZĂTOR toate au fost intacte.
    dacă eşti un scârţan greţos care se uită la cei câţiva euro pentru transport sau dacă-ţi faci probleme despre posibilitatea deturnării avionului cu vinylul tău, foloseşte odc-ul, imprimă-ţi singur tricouri şi macerează-ţi organele.
    du sollst dich toten pentru fiecare idiot zgârcit care nu arată nici un pic de respect faţă de trupele a căror muzică o ascultă.

  18. diana..adica didi Says:

    mallul asteptat luni de zile pt 3-4 magazine deschise (asta in a doua zi) si bn k au pus toledo si house of art de parca nu aveam deja :|

  19. fourtyseven Says:

    Toledo SUGE. Cea mai proastă şaorma pe care am mâncat-o vreodată.

  20. Pentru a mia oara, este vinyl in limba engleza, nu vynil. Cum sa te lupti cu prostii?

  21. Aleister Crowley Says:

    am scris de 2 ori vinyl şi o dată vynil. îmi cer sincer scuze şi-mi voi mutila un deget pentru această greşeală. am 60 de vinyluri în colecţie şi cred că ştiu cum se scrie.
    eşti foarte frustrat şi de aceea ai ratat morala commentului.
    probabil că mă vei sancţiona că nu am scris cu literă mare la început de propoziţie.

Lasă un răspuns

