Statul român îşi iubeşte olimpicii. Muuuuult.

Mda. Azi la 2 jumate ne-a chemat să ne premieze la Prefectură. De la şcoală, evident. Da’ oricum prima oră nu o făcuserăm că nu venise profa, iar a doua oră nu am făcut-o că era profu’ prezent la CJ. A treia oră e şi acum sub semnul întrebării.

Revenind. La 2 jumate cică să fim acolo. În stilul inconfundabil, abia pe la 3 şi 5 a început, fapt imortalizat de inspectorul general adjunct printr-un banc (citez): „În Ardeal a fost anunţată o şedinţă la un consiliu. Şi a zis „românii să vină la ora 3. Saşii la ora 4 că atunci începe””.

Şi dă-i cu cuvântarea prefectului. Care începe cu laudele electorale. Că în anii ăştia s-au dat mai mulţi bani pe învăţământ ca până atunci, că ce bun e guvernul, că aia că aia. Apoi cuvântarea premierului citită tot de el şi cam atât. Apoi vine una de a noua care a luat o menţiune specială (adică „premiu de consolare”) la o olimpiadă şi citeşte un discurs. Mi se face somn. Nu pot adormi că termină. Oricum, nu avea ce căuta.

Apoi vine emoţionat unul dintre cei mai buni profi de mate din ţară (adică proful meu) şi ţine o cuvântare. Pe care o deschide zicând verde în faţă că ar trebui să se dea bani. Menţionez că premiile pentru olimpici au fost foarte motivante. O diplomă amărâtă, o garoafă amărâtă şi un tricou. Apoi povesteşte cum la o conferinţă din Dallas au dat bani nişte elevi români ca să studieze cu 2 profesori români.

Oricum, vine premierea, pe profesorul de info îl face aia care prezintă Alina din Alin, apoi îi încurcă numele, directorul adjunct se împiedică… şi primesc tricoul! CE MINUNE!

CEEE MINUNEEEEE MAAAAAAAAAAAREEEEEEEEEEE!

E mărimea S. Adică nu îmi vine. Eu port M sau L. Tricoul e S. Concluzia? NESIMŢIRE! CEA MAI CRASĂ NESIMŢIRE POSIBILĂ! BĂTAIE DE JOC LA ADRESA NOASTRĂ! După ce că ne-au dat nişte premii „ca să fie”, nici nu s-au obosit să ni le potrivească! La Râmnic primeam de la CL bani grei pentru olimpiade judeţene, anul ăsta pentru o naţională am primit proverbiala LAE!

De ce? Simplu. Sunt elev. Nu eu votez. E an electoral. Cu banii se pot face lucruri mai importante decât premierea unor amărâţi care şi-aşa vor pleca probabil din ţară. Mai bine îi dăm pe mici şi bere.

Ruşine.

15 răspunsuri to “Statul român îşi iubeşte olimpicii. Muuuuult.”

  1. dar despre scaunul ala pe care ai scris cu creta acel mesaj atat de urat adresat mie nu spui?:)))))

  2. Sincer, eu nu inteleg de ce s-au mai obosit :-??. Si daca tot nu au dat mare lucru, puteau sa ii premieze pe toti participantii la nationala. A fost destul de penibil, parerea mea, mai ales cand li s-a dat cu tifla peste nas cu discursul profului:))

  3. ba fi fericit. vice-campion national tenis de masa – fix 273.500 ( 5 x 50.000, 2 x 10.000, 3 x 1.000, 1 x 500, desigur, cele din urma fiind monede) :|

  4. mda…premii ca sa fie o premiere:P

  5. tallicamike Says:

    intr-adevar sunt de acord ca sunt..cum sunt…si nu e corect, dar eu am ajuns sa merg pe sistemul :daca iti place ceva cu adevarat te doare fix nicaieri de premii si alea alea.Oricum nu are rost sa mai ma enervez la cate tampenii se intampla in tara asta, aceasta este una dintre problemele lejere, si neimportante…te-ai luat de areveu ;;) ?(daca da poti sa-mi explici si mie in ce sens :)) )

  6. tallicamike Says:

    (ei sunt cum sunt, minunatii oameni de la minister, si de mai sus, si unii de mai jos)

  7. Total Anormal Says:

    mwahaaaaaaa :))) ce rahat….teocratul absolut, Dominus et Deus, scuipa spre autoritati de la inaltimea dispretului sau
    Habeat misericordiam, Domine!

  8. Ciprian Oprisa Says:

    Acum vreo 2 ani eram si eu pe a 12-a, si ne cheama si pe noi la prefectura sa ne premieze. Cam aceeasi poveste, numai k noi am primit cate doua bonuri de masa(care valorau exact cu un leu mai mult decat biletul meu de autobuz dus-intors pana in Deva), si o plasuta cu dulciuri, la fel cum au primit si niste copii care au fost adusi sa colinde(era prin decembrie).

  9. Eu ii astept inca pe baieti cu o atentie mai serioasa.

    Daca nu, le ard cladirea aia amarata si le las si un biletel…”Ce bah, credeati ca daca nu imi dati voi, n-am bani de o bricheta?”

  10. fourtyseven Says:

    Mai simplu cu nişte chibrituri.

  11. la ce ai fost olimpic? :D

  12. fourtyseven Says:

    Mate, am luat bronz.

  13. diana..adica didi Says:

    enescu rocks! \m/ cel mai bun

  14. Aleister Crowley Says:

    Statul român (prin minister mă refer) nu a premiat niciodată olimpicii naţionali prin astfel de festivităţi. statul premiază naţionalii doar la sfârşitul olimpiadei. Anul ăsta este o premieră. Deşi s-a mai întâmplat o singură dată (în ultimii 8 ani) să se ofere câte o diplomă de excelenţă.
    premierea naţionalilor se face din banii judeţului, primăriei etc.
    deci nu era cazul să aşteptăm ceva ce nu s-a întâmplat niciodată.

    e mai interesant când te duci la premiere şi se oferă bani celui mai bun preparator al produselor din peşte, celui mai bun strungar etc sau se dau bani pentru dracu ştie ce obscurităţi de concursuri(mai nou şi internaţionale organizate în românia)

  15. fourtyseven Says:

    Pentru mine judeţul (adică prefectură, CJ şi astea) sunt reprezentanţii statului, de-asta spuneam.

Lasă un răspuns

