Nocturne

E 0.40 şi aud nişte aurolaci jos (menţionez că stau la etajul 2 într-un loc liniştit al Râmnicului) cum ascultă la telefonul mobil nişte Voltaj. Şi se aude destul de tare, deşi am uşa de la balcon închisă. Şi mă gândesc cum stând la Buzău la etajul 5 deasupra arterei principale am putut noaptea să aud „m**e steaua, m**e steaua, hei, hei” (şi asta tare), manelofoane, beţivi cântăreţi şi o femeie vorbind la telefon pe partea opusă a bulevardului…

13 răspunsuri to “Nocturne”

  1. + alte masini + alti betivi + …

  2. ps. stau pe unirii

  3. voltaj e de 100000 de ori mai bine decat manelele, sa fim seriosi. plus ca tu la ora aia nu prea dormi de obicei ;;)

  4. fourtyseven Says:

    Corect, nu prea dorm, dar sincer acum, unii au chef să doarmă. Şi eu când am chef să dorm îl înjur şi pe Jimi Hendrix dacă îmi cântă. Ce să mai zic de nişte voltajişti.

  5. E bine ca ascultau Voltaj si 1 fara 20 nu chiar asa tarziu.Din ce am observat eu in Ramnic lucrurile de pe la 2 se potolesc.La mine in fata blocului oprise un bemveu la 4 dimineata si urla a manele…ce sa-i mai fac?!

  6. Total Anormal Says:

    da da da: M**e Steaua!!!!! (sunt si cocalarii astia simpatici uneori)

  7. Total Anormal Says:

    @ Andreea: nuuuuuuuuuu (sunt alergic la Voltaj)…..prefer sa urlu singur ce-mi place

  8. diana..adica didi Says:

    eu (de la etajul 4) asc vara manele si chiuituri de la tiganii care sparg seminte pe colt si nu pot eu sa ma duc seara la magazin k ma fluiera 8-| 8-|

  9. Aleister Crowley Says:

    „Total Anormal Spune:
    septembrie 23, 2008 at 10:31 pm

    @ Andreea: nuuuuuuuuuu (sunt alergic la Voltaj)…..prefer sa urlu singur ce-mi place”

    îţi mai aduci aminte vremurile acelea drăguţe când fredonai câte o manea? :))
    da, da , teocratul era în trecut un simplu cocalar. acum crede că şi-a depăşit condiţia. CREDE!

  10. Total Anormal Says:

    Dragule, un om destept isi permite sa para prost, tu nu prea

  11. Total Anormal Says:

    Permite-mi sa-ti recomand un nou upgrade pt intelect care sa-ti permita sa faci distinctii

  12. Total Anormal Says:

    Sincer, si acum imi permit sa fredonez manele, pentru ca unele ma fac sa rad cu lacrimi….si tu ma faci sa rad, ceea ce te apropie nitel de cocalar :)

  13. Aleister Crowley Says:

    Ipocrizia nu are margini. Hai să ne întrebăm colegii de clasă; o să vezi că ne vor confirma că erai doar un manelist :) . dacă ai curaj, hai să o facem!nu e frumos să ne negăm trecutul, aşa-i?
    dacă eu sunt cocalar atunci înseamnă că „diagnose lebensgefahr” o să scoată un duet cu guţă.
    nu intra în domeniul muzicii pentru că eşti, cu cel mai mare respect, ZERO!
    eu îţi recomand un upgrade pentru memorie (creierul nu se cumpără deci nu pot să-ţi recomand)

    acesta este ultimul meu comment. Baftă!

Lasă un răspuns

