Record-breakări în Buzău

Din ce am aflat, totu’ a început ca o glumă la ziua de naştere a unuia, care a lipit între ele 2 paie şi i s-a zis „du-te la cartea recordurilor cu ele”. Şi pe 10 iulie în Piaţa Daciei de la 6 dimineaţa s-au adunat o grămadă de elevi, majoritatea de prin Haşdeu, ca să facă „cel mai lung pai din lume”. Ţinta de 15 kilometri. Recordul actual 9,6 kilometri. Dotări – „fără număr” de pungi de câte 250 de paie, toate adunate în Piaţa Daciei.
Pe la 1, când mi-a venit trenul, m-am alăturat şi eu, da’ nu prea am stat mult, din raţiuni de alte trenuri, şi am făcut doar 3 pungi, da’ tot m-am văzut la televizor (fir-ar).  S-a muncit la greu pe acolo, unii la făcut „şiruri” de paie (aici eram eu) şi unii la întins şirurile respective şi lipitul lor pe jos, ca să nu le ia vântul. Pe la 11 noaptea, când au terminat, aveau 12  kilometri. Cât am stat eu, mi-a plăcut, n-aveam nici o gară, mă pregăteam sufleteşte pentru concertul Judas (ascultând la căşti, evident) şi lipind la paie (mă rog, băgându-le cap în cap) like there’s no tomorrow. Aveam pază, perimetru înconjurat, da’ tot se mai găseau nişte „piei roşii” (şi nu doar) care să caşte ochii şi să se ia de noi. De, luzăru’ tot luzăr. Am făcut rost şi de ceva poze.

12 răspunsuri to “Record-breakări în Buzău”

  1. UrbanSpin Says:

    Ce draguuut. Cum se face ca nu am auzit de record? Ma alaturam si eu. Pacat.

  2. ce dragut . cum se face ca au uitat sa le si stranga dupa ce le-au intins. n-ai cu cine, ba, n-ai cu cine…

  3. fourtyseven Says:

    Ce drăguţ, arunci cu noroi. După ce au muncit de la 7 dimineaţa până la 10 noaptea, crede-mă că NU mai puteau să şi strângă. Da’ nu îţi face tu griji, că au făcut curat cei de la salubrizare, totul a fost cu sprijinul Primăriei.

  4. Exact, sa muncesti tu 15 ore si apoi sa stai noaptea sa desfaci banda adeziva ;)

  5. a fost o idee buna:)
    pakt k nu v am putut ajuta si eu:*

  6. Super tare!!!!!! Am aflat si eu de asta abia seara….ce-i drept am vazut si dimineata ceva pe acolo da nu m-am interesat despre ce e vorba:(. Acum imi pare rau….k mi-ar fi placut si mie sa ajut:).

  7. mai copii 1. nu cred ca a facut nimanui bine ca au facut ei un carnat din paie de 1500000 de metri 2. era datoria lor sa stranga toate alea pe care ei le intinsesera ( da ca sa faci tre sa dovedim ca suntem rromani) 3. in loc sa faci un carnat din paie mai bine curatai un parc ,ajutai niste batrani ( e un centru de batrani in parcul Margiloman) si ar fi multe alte LUCRURI UTILE ce le-ar fi putut face cativa tineri bine intentionati.

    Si nu arunca nimeni cu noroi ca nu ai in ce. Intr-o ABERATIE ?!! hai ca ma faci sa rad .

    Concentrativa eforturile in continuare pe recorduri la lipit paie si prevad un viitor stralucit pentru Romania voastra ;)

  8. Stai tu linistit/a ca ajutam si batrani. Care e problema ta ce facem noi in timpul liber? Si tin sa iti explic : este si Romania ta …

  9. fourtyseven Says:

    Domnule/Domnişoară/Doamnă „eu”:
    Vreau să îţi spun, însă, câteva lucruri.
    1. A făcut bine imaginii Buzăului. Poate părea ciudat, dar aşa e. Crede-mă că şi eu m-am gândit că e o pierdere de vreme, da’ am fost şi eu acolo, fiindcă mi-a plăcut că au lucrat pentru ceva.
    2. Primăria le-a oferit sprijin, de-asta a trebuit să se ocupe (şi s-a ocupat) salubrizarea.
    3. Eu îi cunosc personal pe unii dintre cei care au participat, că îmi sunt colegi, şi i-am însoţit când au mers la o casă de bătrâni care trăiau din MILĂ. Nu ajutaţi de stat sau ceva. Şi i-au ajutat, le-au adus câte ceva.
    4. Nu judeca oamenii, fiindcă nu ai dreptul. Doar Dumnezeu îşi poate permite să facă asta. În plus, sunt destui olimpici printre cei care au lucrat acolo, aşa că nu prea cred că a fost vorba de o acţiune fără rost.
    5. Din bun simţ faţă de mine, ai fi putut să îţi dai adresa de mail pe blog, că nu primeai nici un mesaj de la mine, nu îţi spamuiam inboxul, nu nimic. Ţi-a fost frică de aşa ceva? Asta ţine tot de „rromânii” de care spui.
    6. Atâta timp cât nişte tineri LUCREAZĂ, fac PERFORMANŢĂ într-ale învăţăturii, nu îţi poţi permite să spui că se CONCENTREAZĂ pe recorduri la lipit paie pentru viitorul României.

    Te salut cu respect.

  10. Romania noastra.. :))
    Daca faci afirmatii de genul asta e clar ca esti un/o superficial/a care “mandru/a” de atata Romania, ai stegulete si chiloti cu America , mananci de la Mc pana nu mai poti (generatia McDonald`s ( a.k.a. fac si eu ce fac aia din America sau imi dau cu parerea aiurea ) si faci pe desteptul/desteapta in legatura cu unele articole despre un record.

    Daca te deranjeaza atat de tare faptul ca paiele au ramas pe platou,de ce tu,persoana buna ce esti care dai sugestii despre casa de batrani ,nu te-ai fi dus sa le strangi tu? Doar vrei sa faci un bine Buzaului si sa il duci in topul oraselor exemplare din Romania , nu? Presupun ca daca esti asa de deranjat ca nimeni nu curata parcurile , inseamna ca tu te ocupi special de asta.

    Personal , respect munca lor. Au vrut sa faca ceva in plus care sa ii diferentieze de ceilalti copii care pot sa se duca la un azil sau sa adune gunoaie din parc. Insa daca tu crezi ca a rade de o idee pe care pun pariu ca nici in ruptul capului nu ti-ar fi venit ( nu mai zic sa o si pui in aplicare ),
    sugerez sa te lasi de atata deradere despre teme in genul acesteia. Nu prea cred c-o sa ai ceva important de zis in viata daca tu consideri ca a face un record din niste amarate de paie semnifica nimic pentru tine.

    A, sa nu uit. Exemplele tale mi se par absolut banale. Presupun ca esti crestin.Daca esti, stii treaba cu faptele bune. Daca nu , atunci nu comentez desi ma indoiesc ,la ce exemple de activitati ai dat.

    Concluzia: Esti un nimeni care nu stie decat sa atace prin cuvinte
    Si sa nu ma crezi o persoana razbunatoare. Mi-am dat cu parerea doar :)
    Nu o sa mai postez niciun comentariu pentru ca nu este problema mea ceea ce se intampla aici,insa m-a deranjat putin ce afirmatii lipsite de finete pot face unele persoane ..

  11. am ajutat si eo…din pacate nu prea mult….da totusi:D

  12. ia sa faci si tu ceva, ba „eu”.

Lasă un răspuns

