Am fost la Baniciu

Ieri seară, la Hard Rock Cafe. Extrem de multă lume. Dar a şi meritat, adică i-am văzut pe acolo pe Ovidiu Lipan-Ţăndărică, pe Costin Petrescu, toboşarul Phoenixului de dinainte de 75 (care şi-a arătat măiestria la percuţie în timpul cântării, şi de la care am şi un autograf:D), Vlady Cnejevici la clape, Marius Baţu pe undeva prin zonă, şi Ducu Bertzi pe acolo, Florin Chilian…

Concertul mi-a plăcut destul de mult, deşi uneori mi s-a părut sonorizarea cam proastă la partea de vocal, sau poate o fi fost fiindcă stăteam fix într-o boxă… oricum, chitara lui Baniciu se auzea EXCEPŢIONAL. Iar acompaniamentul a fost superb. A cântat mai mult ce era pe albumul „Eşarfa” (pe care l-am luat de la intrare, se găsea cu 20 de lei), dar şi „şlagăre” mai vechi şi mai noi. A început cu „Tristeţi provinciale”, a fost şi „Vara la ţară” şi „Vremuri”, dar mi-a plăcut mult că am auzit şi „Cu tine-n gând”, alt cântec care îmi place mult. Şi e şi pe album. A mai fost şi „Eşarfa în dar”, care mă înmoaie instant, şi „Amintire”, cântec pe care îl ştiu de la tipul cu care am făcut chitară (tot respectul pentru el:D). Din păcate, după Vremuri a trebuit să dispar ca să îmi pot prinde trenul…

Poze:

Baniciu şi Ţăndărică

Baniciu şi Ţăndărică

Scena
Scena (în stânga şi spre spatele lui Baniciu e Costin Petrescu, iar la clape, în dreapta, e Vlady Cnejevici. În stânga, cu cămaşă albă şi vestă neagră e Ţăndărică.)
Cu Mircea Baniciu

Cu Mircea Baniciu

Cu Marius Baţu

Cu Marius Baţu

Autografe

Autografe

2 răspunsuri to “Am fost la Baniciu”

  1. Si mie imi place Mircea Baniciu :) a cantat la Pasarea Colibri, una dintre trupele mele preferate :P

  2. ai dreptate.. „UN ZEU” … respect pentru „TETEA”

Lasă un răspuns

