Probleme la cârmă

A ajuns vremea curăţeniei pe calculator, şi după ce mi-am aranjat sidebarul din dotare cu widgeturi noi, după ce am făcut spaţiu pe disc şi am făcut ordine pe desktop, mi-a căzut atenţia asupra browserului. Problema e simplă. Vreau un browser mic, rapid, care să nu înghită multe resurse. Şi să nu fie internet explorer. Asta ar fi de preferat.
De vreo 4 ani folosesc Mozilla Firefox. Care se mişcă repede, e frumos, n-am ce-i zice. Atât că mister Task Manager îmi arată la el la resurse utilizate fro… 270 000K. Prea mult. Poate cineva să mă ajute?

2 răspunsuri to “Probleme la cârmă”

  1. Ai incercat Firefox 3? Foloseste de 2 ori mai putine resurse ca 2. Teoretic. Si in rest, depinde ce faci :) s-ar putea sa nu fie de la browser.
    Mai lightweight de atat nu stiu sa-ti recomand decat pe linux, ca nu prea ma doare de celelalte OS-uri… Baga un email daca vrei detalii :P

  2. fourtyseven Says:

    Mersi, o să încerc.

Lasă un răspuns

