Cumpăr bilet la Metallica!

Din cauza circumstanţelor, până acum nu am putut să îmi comand bilet crezând că pe 23 iulie voi fi plecat din ţară. Dar acum, când văd că am timp… nu mai sunt bilete. Cine are o ofertă serioasă, contactaţi-mă…

LATER EDIT: Nu mai cumpăr :(. Până la urmă tot plec din ţară, îmi pare rău. Mulţumesc, totuşi, pentru oferte…

13 răspunsuri to “Cumpăr bilet la Metallica!”

  1. am unu in zona A (fata scenei) – 250 lei (cu atat l-am luat si eu… dar trebuie sa renunt)
    daca esti interesat -> litrutz@yahoo.com

  2. CULMEA E K YO MI-AM LUAT BILETU’ DA O SA PLK DIN TARA. DECI IL VAND… DK T INTERESEAZA YO SUNT MAI MULT DKT BUCUROS SA SKP D EL.
    E BILETUL DE 363 RON … DECI KM TOT ATAT VREAU, NU VOI SPECULA CU METALLICA. ASTEPT UN RASPUNS P MAIL: ALL_SATANS@YAHOO.COM KT MAI REPDE. SALVE

  3. Am si eu un bilet in gazon A daca vrei. il dau cu 200 lei. Trebuie sa fac rost de bani urgent pentru ceva si d’aia il vand. ma gasesti pe mai_vreau_o_bere@yahoo.com

  4. am 2 bilete la metallica, gazon b
    le dau cu 500 lei (setul)

  5. am eu unul in gazon B 150 RON

  6. superoferta….cred…..vand 2 bilete in bulgaria…sofia….doar cu 3 milioane……AMANDOUA…metallica….0729562213

  7. Gilberto Says:

    Vand bilet la Metallica, gazon A, pret 350 lei, tel 0720 66 00 50 , apelabil la orice ora. numai bine!

  8. vand bilet la metallica, gazon A, 250 ron.
    0724389383

  9. bilet metallica gazon b 320 ron 0729 094 268

  10. vand 2 bilete Metallica sector B, 250 RON/bucata.
    Tel. 0743.633.169.

  11. Am de vanzare 1 bilet la concertul Metallica, gazon B. 250RON. Predare personala. Tel: 0748194767

  12. 1 bilet metallica gazon B 220 lei .bucuresti .tel. 0765435252

  13. Am 2 bilete in zona VIP la Metallica (350ron/buc). pretul platit a fost de 371 ron…noi nu mai putem merge.

Lasă un răspuns

