Uniforma cea de toate zilele

Azi i-am făcut rodajul. Au fost cel puţin 25 de grade, acuma îs 26 dacă e să mă iau după ce-mi zice Windowsul. Am 72 de kilograme. Şi am constatat cu stupoare că îmi e foarte cald. Cu sacoul. Concluzia, e mult prea gros. Şi e obligatoriu.

Nu ştiu ce zic alţii, dar eu cred că un elev când se duce la şcoală trebuie să fie COMOD. Căldura asta taie deja condiţia respectivă, din moment ce un drum de 10 minute la pas lejer seara te face să transpiri de moarte. Aşa că la prânz… ca să nu mai vorbim de ideea că transpiraţia îi incomodează şi pe ceilalţi. Logica ar dicta ca în zilele cu temperaturi mari să nu fie obligatorii. Adică, doar în cămaşă cu cravată transpir în clasă, că suntem fix cu ferestrele în apus şi după amiaza se face cald.

În altă ordine de idei, mă tot gândesc la preţ. 290 de lei. În Râmnic la Vlahuţă am auzit că pentru un sacou şi o pereche de pantaloni sunt 140 de lei. Aşa că în preţul ăsta ar fi trebuit să avem nu un sacou şi două perechi de pantaloni NETERMINAŢI, ci două sacouri, două perechi de pantaloni şi eventual o cravată. De-asta eu miros o ţeapă mare.

Şi mă duce cu gândul la capul consiliului elevilor. Că el a ales modelul. Cât poţi să fii de… aş zice chiar prost să dai 290 de lei pe o amărâtă de uniformă? Ba pardon, să-i pui pe alţii să dea! Poate că nu tuturor le cresc banii în copaci. Iar dacă nu eşti în stare să SONDEZI PIAŢA şi să MIROŞI O ŢEAPĂ, cum face orice cumpărător conştiincios, atunci eşti praf. Aaa, scuză-mă, am uitat, tu îţi permiţi. DAR CEILALŢI?

Dacă aşa va fi politicianul generaţiei viitoare, nu pot decât să îl plâng pe Ţepeş. Ar fi chiar frumos, ţepari traşi în ţeapă.

Lasă un răspuns

