Overheard din politica românească

La noi la Râmnicu Sărat se confruntă în cursa pentru primărie Constantin Ghinioiul, PDL ex PSD, primar de 18 ani şi Viorel Holban, PNL, preot. Întâmplarea următoare am auzit-o prin mama de la o colegă a ei (profesoară de liceu), care face campanie PNL-ului.

Cică în timpul unei ture de campanie, convoiul dă de o bătrână. Respectiva spune „Mă duc la asta să îi zic să voteze cu noi, că pe asta mereu o duc la piaţă cu maşina.” Şi se duce la bătrână şi îi zice „Cu cine votezi?”. Răspuns – „Cu Ghinioiu”. „Votează mă cu Holban, că dacă nu votezi io nu te mai iau cu maşina.” „Poţi să nu mă mai iei, că mi-am făcut abonament!” (n.r. – la noile autobuze)

De… mentalitatea bătrânilor nu o mai poţi schimba…

Lasă un răspuns

