Live blogging din balcon

Stau pe balcon la 10 noaptea (că am 2 liniuţe la semnal:D:D), ascult concertul câinilor vagabonzi de jos, legat la wirelessul cuiva. Ştiu, nu e deloc frumos, şi e cam frig aici, da’ nu-mi mai merge UPC-ul. De azi de la 11 nu mai am nici net nici telefon. Am vorbit însă cu un funcţionar AMABIL (ştiu, e lucru rar) şi mâine cică îmi vine un echipaj. Atât că tre’ să mă scol de dimineaţă… totuşi, e un început. Mama lui de modem, că nu e prima oară când îmi face figuri, da’ binecuvântat fie wirelessul… şi cele 11 grade de afară, că altfel aş îngheţa.

În altă ordine de idei, am pus mâna pe o Gazetă Matematică electronică cu numa’ 90 de lei… şi… nu merge. Pe Vista. Da’ cică lucrează la un patch. Poate nu am cumpărat-o degeaba.

Ne mai auzim… între timp sper să nu mă deconecteze cineva…

4 răspunsuri to “Live blogging din balcon”

  1. «Romanii nu pot alcatui un popor pentru ca valoreaza cat o turma: dupa gramada, la semnul fierului rosu»… «fete patibulare… maxilare incrancenate… guri vulgare…. trasaturi rudimentare… o vorbire agramata si bolovanoasa…»
    prezinti cateva intamplari penibile si deosebit de plictisitoare din viata ta ( ar trebui sa ma platesti ca am stat 5 minute pe blogul tau) si le rastalmacesti dand vina pe societate.
    nimic nou sub soare, nimic interesant si totusi te porti ca un veritabil roman. (mai esti si demagog)
    p.s.:ma bucur ca ai luat teapa cu gazeta
    p.p.s.: lasa nationalismul ca nu-ti sta bine
    te salut fara respect

  2. fourtyseven Says:

    Dude, nu-ţi place, nu citi. Da’ zi-mi unde vezi tu vorbire agramată, şi eventual de unde ţi se pare că aş fi demagog.

    Te salut CU respect.

  3. The Red Ciocoflender Says:

    Lasa UPC, incearca Clicknet pe ADSL – n-am avut probleme niciodata, e ieftin, merge brici tot timpul.

  4. fourtyseven Says:

    Clicknet am acasă şi merge superb. UPC am în oraşul în care fac liceul, că proprietarul debranşase garsoniera de la clicknet, că tot spre asta mă orientasem.

Lasă un răspuns

