Cică update

Mai demult scriam despre lipsa de bun simţ a celor care călătoresc cu microbuzul… ei, am aflat că se poate şi altfel. Alaltăieri mi s-a întâmplat să mă lase cineva să urc înainte fiindcă respectiva persoană cobora înaintea mea, ba chiar am obţinut şi loc, iar azi, cu ocazia olimpiadei de engleză (dacă oi fi făcut ceva, că nu m-am pregătit deloc… de, lenea asta) am văzut pe cineva care, deşi erau locuri libere, nu s-a aşezat fiindcă mai era lume care urca (una la mână) şi cobora mai devreme… numai respect! Păcat de maşina galbenă (vechea mea „dragoste” – maşina cu care făceam naveta în toamnă) – am avut ocazia să mai merg cu ea azi de 2 ori – că a îmbătrânit şi scârţâie din toate încheieturile.

În rest, am găsit un foarte simpatic filmuleţ pe net…

Lasă un răspuns

