Poliția animalelor is back

De data asta nu pe politieanimale.uv.ro (pe care l-au suspendat) ci pe http://www.politiaanimalelor.uv.ro – dar surpriză! ăsta e doar un redirect, site-ul se află pe unlimitedmp3.org – unde se găseşte „muzică”. Şi e fără reclamele by google – s-au prins ăia, deci. Da’ tot „poliţie animale” scrie acolo. Între timp, rămân la părerea mea iniţială.

Am găsit pe youtube un clip foarte frumos, cum ar fi lumea fără România, clip superb, pe marginea căruia – din păcate – se găsesc unii să comenteze cum că „romania sucks!!!!”. Poate că nu e o manifestare de om înţelept, dar am răspuns comentariilor unora, fiindcă m-au deranjat – ce naiba, te duci la un clip pe youtube şi nu-ţi place, nu spune că „suge” – fii civilizat şi nu spune nimic, e o lume liberă, nu e cazul să vii cu insulte. Mai ales că dacă eu, român, aş insulta orice altă ţară, probabil că mi s-ar sui lumea întreagă în cap.

Oricum,

Un răspuns to “Poliția animalelor is back”

  1. e super thare clipul:D

Lasă un răspuns

