Poliţia animalelor – părerea mea

Pe mess circulă mesajul cu poliţia animalelor ” Avem nevoie de 100.000 de voturi pentru a pune in aplicare politia animalelor ! Voteaza infiintarea politiei animalelor ! Fa-ti mila de ele ! http://www.politieanimale.uv.ro”.

Văd că ne batem capul cu mofturi. Poliţia animalelor bănuiesc că se vrea a fi creată de stat. Deci angajaţii ei vor trebui să intre la buget. Buget care şi-aşa nu prea susţine binepe cei plătiţi la stat. Ţin să spun că un profesor debutant câştigă în jur de 500 de lei, iar unul cu grad I şi gradaţie de merit 1200 lei – asta după mulţi ani în învăţământ. Acum, cam cu cât ar trebui plătit un „poliţist al animalelor”? În plus, la noi sunt rare cazurile de maltratare a animalelor (în State e o asemenea poliţie fiindcă acolo trăiesc de 10 ori mai mulţi oameni ca la noi), aşa că nu se prea justifică o poliţie a animalelor pentru doi-trei derbedei care torturează o pisică din an în Paşte. Mai justificată ar fi legea lustraţiei, care nu există nici la 17 ani după moartea lui Ceauşescu.

Ca să fie clar, nu urăsc animalele – chiar am acasă 3 pisici care mănâncă ditamai şoarecii şi sunt fericite, şi vreo 6 câini, plus nenumărate găini. Un raid al unei poliţii de genul ăsta ne-ar costa mult pentru că nu sunt ţinuţi în coteţe ventilate la x km/h sau cu încălzire şi iluminare. Ceea ce e o prostie, fiindcă animalul trebuie să trăiască cât mai natural, şi chiar nu aş avea chef să mă amendeze poliţia că îmi las pisica să mănânce şoareci, fiindcă e, chipurile, insalubru. Şi sunt sigur că mulţi agricultori cu animale au acelaşi punct de vedere ca şi mine. Bine, mai e şi prostia aia de lege (auzit de la Vis Urât) cu plata pentru dreptul animalelor să se împerecheze sau impozit, ceva… prostii. Ce legătură are statul cu ce am eu în ogradă? Cu ce îi afectează pe ei că eu am câini care păzesc casa? O fi vreun lux?

Apropo de protecţia animalelor – nu ar fi oare mai simplu dacă între obligaţiile poliţiei ar fi să amedeze usturător sau să aresteze derbedeii care maltratează animale?

2 răspunsuri to “Poliţia animalelor – părerea mea”

  1. ar fi mai bine sa se aplice legea…

  2. eu vreau să fie poliţia animalele

Lasă un răspuns

