Update despre ţeapa fanbox

Concluzie pe scurt – fraţilor, fugiţi de ea ca de dracu’! Acuma îmi spamează inboxul prin metode mai “evoluate” în sensul că au început să-mi ocolească filtrele băgând mailuri de la “question_itxy” (xy număr)… nu daţi click pe linkurile din ele că vă spamează de vă omoară. Şi repet, nu puneţi botul la remote desktopul lor, că e vreo ţeapă urâtă.

46 Răspunsuri to “Update despre ţeapa fanbox”

  1. The Red Ciocoflender Says:

    Cu alte cuvinte, un site ce pretinde ca are web browser (da cu ce plua mea oi fi intrat pe siteul ala, cu start->run?!), si te logheaza pe diverse conturi, in timp ce tu ai deja messenger, firefox, stii foarte bine site-ul yahoo, E O MARE TZEAPA. Si poate fi foarte periculos pentru prostii care chiar il folosesc, dar si pentru cei care au primit un mail de la vreun prieten mai prost.

    Da, te logheaza. in acelasi timp, iti fura contul sau datele din el.

    un site ce mimeaza windows sau orice alt sistem de operare… ca la prosti… pai da, ca eu asa fac, intru pe net prin norton commander si msdos…

    cea mai penibila tzeapa de pana acum. ma intreb de ce doarme yahoo si nu pune inca un filtru. n-ar fi chiar greu.

  2. fourtyseven Says:

    Pe siteul ăla am intrat dând clic pe un link din yahoo, fiind curios (adică “ce pana mea e chestia asta”). Oricum, am modificat din date şi nu am dat nici un fel de date personale pe acolo, ca să nu mai zic că nu am mai clicuit linkul păcătos de când l-am descoperit.

  3. Maestrul Cuc Says:

    Bai si am intrat si io pe siteul ala odata ca prostul. Si ghici de la cine venea invitatia, de la profesoara mea de romana! Om foarte normal si cu intelectul extrem de dezvoltat de altfel, dar deh, isi mai ia lumea teapa. Hai bafta, Ioane.

  4. de o perioada, nu stiu cum s-a intamplat primesc mereu mail-uri de la FanBox, ce este interesant ca sunt din toate tarile (aparent). si numai femei. nu stiu daca nu am gresit dar am intrebat pe doua de unde au ID meu. Bineanteles nu mi=au raspuns. Nu mi-am creat cont. Ma ajuta cineva sa nu mai primesc nimic de la FanBox?

  5. MereuAnonim Says:

    Pai cine va pune fraierilor sa va logati cu adresa de mail care o folositi oficial? Asta e un site de agatat femei :))) Poti avea o gramada de adrese nu?

  6. am intrat dintr-o prostie la invitatia nu stiu cui, acum nu mai pot iesi sunt inregistrata observ cu vreo tri nik-uri …de unde naiba au aparut , eu m-am inregistrat cu una ..

  7. Din pacate am picat si eu in plasa FanBoxului…primesc o groaza de mail-uri..Din pacate nu mai pot intra pe site…Nu stiu cum se dezactiveaza…am nevoie disperata de ajutor…E un zvon sau o certitudine…se plateste pentru accesarea acestui site?

  8. fratzilor!!..sa ne dea shi noua cineva un ‘ajutor’ cum sa ne dezactivam..
    va rog frumos k din prostii le invatzam shi noi..~x(

  9. Am avut si eu probleme cu Fan Box! Aveti grija ca va ia bani!mi-a venit factura pe o luna de zile in valoare de 200 eur.incarca Google traducere sa poti umla mai usor,dute la pagina de profil si intra in rubrica contul taul.Sunt cateva casute ce trebuie bifate.Google traducere te va ajuta foarte mult.In momentul cand primesti mesaje pe email sau in spam iti da posibilitatea sa nu mai primesti mesaje daca accesezi direct din email.Prea multe informatii nu iti pot da pentru ca a trecut ceva timp de cand m-am dezactivat.Pana se dezactiveaza contul dureaza 10 zile!Dupa ce l-ai dezactivat nu mai intri deloc chiar daca in acest timp primesti mesaje.Daca intri iar se prelungeste perioada de dezactivare apoi ramai iarasi logat.
    Succes!

  10. Am primit un film dar nici nu stiu de unde e nici nu am cont pe fanbox

  11. Alexandru Says:

    Am primit un mail de la o persoană din lista mea de mess cu o imagine de pe acel site, am întrebat pe alţii din listă dacă au primit şi au zis că nu deci numai mie mi-a fost trimis, şi n-am apucat încă să întreb acea persoană dacă mi-a trimis aia s-au s-a trimis spam, oricum dacă s-a trimis spam e straniu că am primit numai eu.

  12. Alexandru Says:

    …iar eu HABAR N-AVEAM de acel site

  13. eu am postat deja pe doua bloguri.
    cine v-a zis voua ca ar fiprobleme?e un loc unde poti face noi cunostite ,sa creezi sa nu stsau doar cu ochii la unjoc!.

  14. Am intrat si eu din curiozitate, ma invitase sa vad pozele nu-stiu-cui si..gata. Acum imi tot trimite mail ca am castigat cativa centi (asta zilnic) pt ca diferite persoane intra pe profilul meu si asta imi aduce bani. Inteleg ca tot tzeapa e. Ce sa fac sa nu m am de-a face cu ei? Mersi.

  15. si eu am primit exact acuma seara un e-mail de la un baiat inregistrat pe fanbox si am dat click pe el dupa care am intrat automat in ;;profilul meu;; pe care nici cel putin nu l-am facut..ideea este ca nici nu stiam de acest site …in fine daca doriti sa il stergeti intrati la account si o sa va apara stergere cont si urmati pasii succes

  16. eu am deja un am cont in Fanbox si am 17 blog, nu de mult am primit primul meu cec de 600$, nu inteleg care e problema?
    Sunt surprins, ca aveti atata probleme cu site, eu nam avut !?
    Da cand in cand ajunge la spam mesajele cu notificari ca am bani, dar mi-e nu deranjeaza:)
    Da, daca primesti invitatie, putina treaba trebuie faci si ai automat cont pe Fanbox!

  17. eu am deja un an cont in Fanbox si am 17 blog, nu de mult am primit primul meu cec de 600$, nu inteleg care e problema?
    Sunt surprins, ca aveti atata probleme cu site, eu nam avut !?
    Da cand in cand ajunge la spam mesajele cu notificari ca am bani, dar mi-e nu deranjeaza:)
    Da, daca primesti invitatie, putina treaba trebuie faci si ai automat cont pe Fanbox!

  18. georgeta Says:

    Chestia cu dolarii e adevarata? Este afisat permanent un clasament cu suma fiecaruia la zi. Acesti bani cum se ridica daca sunt reali? Cei care au primit sa ne spuna si noua. Thx

  19. Am primit de curand un e-mail de la fan box (l-am gasit in spam) si as vrea sa stiu ce este fan box: cum se fac banii, despre ce bloguri este vorba.. ma poate ajuta cineva?

  20. BUNA! SUNT SI EU LOGATA PE FANBOX . AM 20 DE BLOGURI DESPRE MEDICINA SI LUNA TRECUTA AM ANCASAT SI EU UN CEC DE 750 DE DOLARI . NU ESTE O MINCIUNA CHEAR SE FAC BANI ADEVARATI . PENTRU CEI FARA CULTURA GENERALA SI FARA HABAR …. LASATIVA DE NET SI DE CALCULATOARE

  21. totii tristi nebun an vata ancaseaza bani ?? ai an casa mai nea ceacea ca ai lovito pe mata sub centur zi adevaru tartane.

  22. Besliu Valentin Says:

    As dori sa stiu,e sau ne …TEAPA ???

  23. De unde concluzia imediat ca acest site este teapa?

    1.STERGERE CONT – Simplu se poate sterge contul daca nu doresti sa activezi la ei:

    Profil-Seting accounts -Delete Accounts.

    2.Acele mesaje trimise sunt spre binele tau pentru a realiza o promovare a afacerii si un ajutor binevenit pentru dezvoltarea retelei tale proprii.

    3. Am vazut ca spunea cineva ca a primit o invitatie de la profesoara lui care o stia un om serios.
    Ce ti se pare atat de grav? Hai sa iti dau explicatia de ce si cum a venit acel mesaj sau invitatie…
    In momentul inscrierii sau completarii 100 % a profilului tau te invita DACA doresti sa trimiti invitatia si la prieteni…
    Daca nu doresti poti da SKIP.
    Respectiva nu a dat si mesajul s-a dus la toata lista de prieteni.

    4. Cati din voi cunosc afacerea de acolo? Cati stiu cum se desfasoara si mai ales cum sa o dezvolte?

    Site este vinovat ca ei nu stiu sau nu inteleg ceea ce trebuie sa faca acolo?Sau CUM au lucrat…fara sa isi asigure un PROFIT sau acesta este nesemnificativ?

    Se intampla si invers…CONSUMA…CHELTUIE….mai mult decat …CASTIGA…
    Si cine este vinovat? Tot site-ul? Deci afacerea este neserioasa?
    Dar ei ce au facut? Oare au inteles exact ceea ce trebuie sa faci acolo?
    Oare si-au facut …calculele si temele cum pot fi PERFORMANTI ?

    Este una din afaceri in care poti pleca fara bani.
    Tu utilizezi daca doresti asta (nu este obligatoriu) banii lor.
    In primele 3 luni pana banii castigati se maturizeaza platesti un comision de 1,57 la suta la suma utilizata.
    Am platit si eu luna trecuta 4,5 dolari. Este mult?
    Urmeaza ca banii mei sa se maturizeze si atunci intervin altfel de calcule.

    3. Va pot posta dovezi de plata chiar si un cec de 3000 dolari recent incasat de o fata buna de pe site dar si altele mai mici de 600-700 dolari.

    4. Eu sunt Profesor pe acest site deocamdata urmand sa devin COACH dupa sustinerea unui examen.

    5. Pe cei care doresc sa se inscrie ii astept in echipa mea si ii voi ajuta sa inteleaga,dezvolte si sa isi creeze o afacere online care sa ii asigure un venit lunar.Totul cu rabdare si respectand ceea ce am spus mai sus…intelegere…ambitie…dezvoltare.

    Linkul de inscriere in echipa mea este :
    http://fanbox.com/vpnq4

  24. Pentru a satisface curiozitatea cititorilor acestui site dar si pentru o buna informare revin cu urmatoare clarificari :

    Ce este Fanbox?

    Fanbox este o comunitate online asemanatoare cu Facebook,My Space,Hi5 etc prin care poti sa iti impartasesti pasiunile, preocuparile etc cu o groaza de oameni din intreaga lume!

    Spre deosebire de celelalte platforme sociale, Fanbox te plateste pentru activitatea pe care o desfasori aici!

    Cum poti castiga bani cu Fanbox?

    Sunt mai multe modalitati prin care poti castiga bani :

    – poti castiga bani construind bloguri si publicand articole pe acestea
    – poti castiga bani publicand anunturi pentru blogurile tale sau ale altor membrii fanbox
    – poti castiga bani alegand cuvinte cheie relevante pentru articole scrise de alti membri si acordandu-le note
    – poti castiga bani introducand in blogul tau linkuri spre blogurile altor membri
    – poti castiga bani investind in publicitate pentru blogurile altor membri
    – poti castiga bani oferind produsele sau serviciile tale contra cost
    – poti castiga bani invatand pe altii sa castige bani cu fanbox

    Fa-ti un cont pe linkul de jos si apoi trimite-mi un mesaj ca sa te ajut mai departe!
    :
    http://fanbox.com/vpnq4

    Te astept sa colaboram
    Ai doar de castigat!

  25. vreau sa stiu cum castig banii in fanbox daca nu am bloguri si nu postez nimic in fanbox si daca banii castigati sant reali. de unde se plateste comision daca n-am niici un cont bancar.cum pot sa scot banii castigati,conform informatiei primite prin e-mail .va multumesc pentru lamuriri

  26. Afacerea ca activitate principala tocmai asta are : construirea de bloguri pe site lor.Despre ce scriu unii pe bloguri? Experiente de viata,sfaturi despre sanatate,etc,etc
    Am enumerat mai sus cateva din posibilitatile de castig.
    Eu sunt Profesor pe acest site si daca va inscrieti pe linkul postat aici veti deveni Studenta mea si va voi ajuta sa desfasurati cu succes activitatea de acolo.
    Zilnic am lectii cu studentii mei pentru a ii ajuta si pe ei sa reuseasca.

    FRUMSETEA afacerii de acolo tocmai in asta consta ca tot se vaita multi ca NU au bani sa demareze o afacere.
    Vei putea pleca afacerea cu banii lor.La suma utilizata de la ei se plateste un comision lunar de 1,57 % timp de 3 luni pina banii tai din PROFIT se matirizeaza.
    Aici poti scoate numai PROFITUL.
    Asa cum spuneam sunt mai multe posibilitati de castig si bine ar fi sa le faci pe toate ca sa castigi mai mult.
    Banii luati de la ei se folosesc prin investitii cand zilnic ai cel putin 5 % castig la valoarea Portofoliul creat.

    Se vede ca nu ati facut nici o afacere online. Exista conturi virtuale unde stau banii dvs.

    Inca din Lectia 1 daca nu maxim Lectia 2 le dau toate indicatiile la studentii mei ceea ce au de facut pentru a avea un astfel cont virtual verificat.
    Pina luna trecuta se putea plati cu cardul,prin conturile virtuale si prin Western Union.
    Acum numai este posibil decat cu aceste conturi virtuale.

    Crearea unui astfel de cont nu va ia decat cateva minute,verificarea de catre banca ONLINE va dura cateva zile.
    Orice afacere online nu se poate desfasura daca nu ai astfel de conturi.
    Daca NU le ai le crezi rapid ca sa o poti desfasura afaceri pe Internet.
    Din afacerea respectiva se poate scoate decat PROFITUL si asta dupa 3 luni de la maturizarea banilor tai.
    Mai multe informatii va ofer cu placere cand luati legatura cu mine pentru ca sunt multe de explicat si inteles ceea ce aveti de facut acolo.

    Sa NU imi spuneti ca si dvs faceti parte din acei care deja sunt inscrisi pe site si nici nu stiu ceea ce au de facut sau cei care din nestiinta dau vina pe site ca nu ii plateste,ca este scam…etc
    II intreb pe acestia cat de bine oare cunosc aceasta afacere?

    Am dovezi de plata de 600-700-3000 $ dar oameni care cu rabdare au construit afacerea si au cautat sa o inteleaga si dezvolte.

    Site ofera posibilitatea celor incepatori care au nevoie de ajutor in primele 2 saptamani de la inscriere sa aiba un Profesor.
    In plus site iti mai ofera si un Antrenor care au drept scop sa te ajute,sa intelegi bine afacerea si sa o dezvolti cu succes.
    Bineinteles daca doresti asta.Sunt multi care sunt foarte comozi si asteapta decat de la cer sa le pice ceva…

    Inscrierea ca Student/Studenta in echipa mea pentru a putea sa te ajut se face pe linkul de jos :

    http://fanbox.com/vpnq4

  27. $1,197.51 am acum in contul FanBox, peste 3 luni cand, se vor maturiza banii, voi putea scoate 1100 dolari ?

  28. Ce sa iti raspund? Tu nu ai un Profesor? Ar trebui sa ai si un Antrenor trimis de site. Pe ei ar trebui sa ii intrebi.
    Este greu sa iti raspund asa de pe site ca nu stiu situatia contului tau care trebuie urmarit zilnic (ce crestere ai),plata taxelor la timp.
    Tu nu vei putea scoate de aici decat PROFITUL.

  29. Un exemplu de calcul al Profitului :

    Am 5091$ nematurizati (obtinuti din Ads, Boost, Coach, etc.)

    IPL-ul consumat e 3091$.

    Va trebui sa platesc taxa 3 luni… 3091x 1,57%x 3 = 145$

    Ce rezulta ? …

    5091-3091-145= 1885 $ bun de PLATA in Ianuarie 2013.

    Inscrierea ca Student/Studenta in echipa mea pentru a putea sa te ajut se face pe linkul de jos :

    http://fanbox.com/vpnq4

  30. Daca spune ca e profesor pe fanbox,sau ca a incasat bani de pe fanbox,chiar ei te fura(fiind membri si salariati),iti acceseaza cartea de credit daca ai dat-o si fac mereu cumparaturi cu ea,nu sume mari,dar pentru un om cu un venit mai mic,il lasa fara painea de zi cu zi,nu va mai lasati amagiti,tehnologia este avansata si noi nu tinem pasul cu ea,totul e numai o mare pacaleala,datorita nestiintei!

  31. Imi pare rau eu vreau sa ies de pe acest site si nu stiu cum sa fac, va rog sa ma ajutati, eu nu stiu cum am intrat dar sunt sigura ca vreau sa ies. Multumesc frumos!

  32. Toate sunt frumoase pe fanbox ! Asta pana la un moment dat! Cu orice pret ti se cere numarul cartii de credit! !!! Nu il dai, nu poti sa accesezi paypal! Paypal nu iti cere date de pe cartea de credit doar cand vrei sa transferi bani de pe aceasta sau pe aceasta !
    Fanbox insa nu vrea banii din paypal ci vrea intreaga ta identitate !
    Culmea ironiei ,supn ei ca pentru a fi protejat de hackeri!!!!!!!!!!! Oare nu sunt chiar ei hackerii?! De ce altceva au ei nevoie de tadele de pe car cand tu poti plati sumele datorate lor prin paypal!
    Contul nu e protejat decat numai daca le dai lor toate datele ! HAHAHA!!!!!!!!!!!
    Eu am bani in paypal si nu vreau sa-i primeasca ….E escrocherie pentru fraieri ….La paypal nu pot avea acces ca doar nu imi vor cere parola ! Asa ca s-au gandit ca sa faca un script prin care sa nu poti folosi paypal decat numai daca le dai o carte de credit valida ……….de acolo totulmerge ca pe roate se servesc de pe ea cand au nevoie …..asa ca la autoservire …………..

  33. Afacerea ca activitate principala tocmai asta are : construirea de bloguri pe site lor.Despre ce scriu unii pe bloguri? Experiente de viata,sfaturi despre sanatate,etc,etc
    Am enumerat mai sus cateva din posibilitatile de castig.
    Eu sunt Profesor pe acest site si daca va inscrieti pe linkul postat aici veti deveni Studenta mea si va voi ajuta sa desfasurati cu succes activitatea de acolo.
    Zilnic am lectii cu studentii mei pentru a ii ajuta si pe ei sa reuseasca.

    FRUMSETEA afacerii de acolo tocmai in asta consta ca tot se vaita multi ca NU au bani sa demareze o afacere.
    Vei putea pleca afacerea cu banii lor.La suma utilizata de la ei se plateste un comision lunar de 1,57 % timp de 3 luni pina banii tai din PROFIT se matirizeaza.
    Aici poti scoate numai PROFITUL.
    Asa cum spuneam sunt mai multe posibilitati de castig si bine ar fi sa le faci pe toate ca sa castigi mai mult.
    Banii luati de la ei se folosesc prin investitii cand zilnic ai cel putin 5 % castig la valoarea Portofoliul creat.

    Se vede ca nu ati facut nici o afacere online. Exista conturi virtuale unde stau banii dvs.

    Inca din Lectia 1 daca nu maxim Lectia 2 le dau toate indicatiile la studentii mei ceea ce au de facut pentru a avea un astfel cont virtual verificat.
    Pina luna trecuta se putea plati cu cardul,prin conturile virtuale si prin Western Union.
    Acum numai este posibil decat cu aceste conturi virtuale.

    Crearea unui astfel de cont nu va ia decat cateva minute,verificarea de catre banca ONLINE va dura cateva zile.
    Orice afacere online nu se poate desfasura daca nu ai astfel de conturi.
    Daca NU le ai le crezi rapid ca sa o poti desfasura afaceri pe Internet.
    Din afacerea respectiva se poate scoate decat PROFITUL si asta dupa 3 luni de la maturizarea banilor tai.
    Mai multe informatii va ofer cu placere cand luati legatura cu mine pentru ca sunt multe de explicat si inteles ceea ce aveti de facut acolo.

    Sa NU imi spuneti ca si dvs faceti parte din acei care deja sunt inscrisi pe site si nici nu stiu ceea ce au de facut sau cei care din nestiinta dau vina pe site ca nu ii plateste,ca este scam…etc
    II intreb pe acestia cat de bine oare cunosc aceasta afacere?

    Am dovezi de plata de 600-700-3000 $ dar oameni care cu rabdare au construit afacerea si au cautat sa o inteleaga si dezvolte.

    Site ofera posibilitatea celor incepatori care au nevoie de ajutor in primele 2 saptamani de la inscriere sa aiba un Profesor.
    In plus site iti mai ofera si un Antrenor care au drept scop sa te ajute,sa intelegi bine afacerea si sa o dezvolti cu succes.
    Bineinteles daca doresti asta.Sunt multi care sunt foarte comozi si asteapta decat de la cer sa le pice ceva…

    Inscrierea ca Student/Studenta in echipa mea pentru a putea sa te ajut se face pe linkul de jos :

    http://fanbox.com/vpnq4

  34. Un exemplu de calcul al Profitului :

    Am 5091$ nematurizati (obtinuti din Ads, Boost, Coach, etc.)

    IPL-ul consumat e 3091$.

    Va trebui sa platesc taxa 3 luni… 3091x 1,57%x 3 = 145$

    Ce rezulta ? …

    5091-3091-145= 1885 $ bun de PLATA in Ianuarie 2013.

    Inscrierea ca Student/Studenta in echipa mea pentru a putea sa te ajut se face pe linkul de jos :

  35. Amoraritei Elena Says:

    Pentru a satisface curiozitatea cititorilor acestui site dar si pentru o buna informare revin cu urmatoare clarificari :

    Ce este Fanbox?

    Fanbox este o comunitate online asemanatoare cu Facebook,My Space,Hi5 etc prin care poti sa iti impartasesti pasiunile, preocuparile etc cu o groaza de oameni din intreaga lume!

    Spre deosebire de celelalte platforme sociale, Fanbox te plateste pentru activitatea pe care o desfasori aici!

    Cum poti castiga bani cu Fanbox?

    Sunt mai multe modalitati prin care poti castiga bani :

    – poti castiga bani construind bloguri si publicand articole pe acestea
    – poti castiga bani publicand anunturi pentru blogurile tale sau ale altor membrii fanbox
    – poti castiga bani alegand cuvinte cheie relevante pentru articole scrise de alti membri si acordandu-le note
    – poti castiga bani introducand in blogul tau linkuri spre blogurile altor membri
    – poti castiga bani investind in publicitate pentru blogurile altor membri
    – poti castiga bani oferind produsele sau serviciile tale contra cost
    – poti castiga bani invatand pe altii sa castige bani cu fanbox

    Fa-ti un cont pe linkul de jos si apoi trimite-mi un mesaj ca sa te ajut mai departe!
    :
    http://fanbox.com/q8422

    Te astept sa colaboram
    Ai doar de castigat!

  36. iNSCRIETI_VA CU INCREDERE.CASTIGATI BANI REALI POSTAND BLOGURI SI NU NUMAI.NU ESTE O TEAPA.

  37. Să vă dau mule la toţi cu căcaturile voastre, nu ştiam eu de ce am avut probleme în a mă loga pe contul meu de yahoo. Îmi tot cerea întrebarea secretă. Să vă sparg la rozetă, jegurilor.

  38. Neagu Alin Says:

    Asa e fratzioare sa va luam neamu la pula de muisti cu cacaboxu vostru de tzepari infecti.

  39. Cine nu a scos bani din fanbox inseamna ca nu a citit cu atentie conditiile ….. Cine vrea cont pe fanbox sa ma contacteze pe messenger stefanescu.fxea@yahoo.com

  40. Fanbox isi plateste utilizatorii ! Cei care au fost invitati si nu au dat curs invitatiei ,au dat cu piciorul unei oportunitati unice.Cei drept trebuie sa muncesti un pic si sa ai ceva cunostinte pentru a putea intelege cum functioneaza site-ul si pentru a-ti putea gestiona fondurile.
    Eu unul,am incetat sa mai folosesc Facebook si alte retele de socializare.Va asigur ca nu e nici o tzeapa !

    Pentru cei interesati,ma puteti contacta pe adresa , daca tot se considera Yahoo un site nesigur…

    Pentru cei ce sunt inca sceptici le doresc MULT SUCCES !

    BAFTA

  41. Fanbox isi plateste utilizatorii ! Cei care au fost invitati si nu au dat curs invitatiei ,au dat cu piciorul unei oportunitati unice.Cei drept trebuie sa muncesti un pic si sa ai ceva cunostinte pentru a putea intelege cum functioneaza site-ul si pentru a-ti putea gestiona fondurile.
    Eu unul,am incetat sa mai folosesc Facebook si alte retele de socializare.Va asigur ca nu e nici o tzeapa !

    Pentru cei interesati,ma puteti contacta pe adresa https://www.google.ro/webhp?authuser=1

    Pentru cei ce sunt inca sceptici le doresc MULT SUCCES !

    BAFTA

  42. Fanbox isi plateste utilizatorii ! Cei care au fost invitati si nu au dat curs invitatiei ,au dat cu piciorul unei oportunitati unice.Cei drept trebuie sa muncesti un pic si sa ai ceva cunostinte pentru a putea intelege cum functioneaza site-ul si pentru a-ti putea gestiona fondurile.
    Eu unul,am incetat sa mai folosesc Facebooksi alte retele de socializare.Va asigur ca nu e nici o tzeapa !

    Pentru cei ce sunt inca sceptici le doresc MULT SUCCES !

    BAFTA

  43. Sunt Christina Mills pe nume. Eu locuiesc în română, Vreau să folosesc acest mediu pentru a îi alerteze pe toți solicitanții de împrumut să fie foarte atenți, pentru că există în urmă escrocii everywhere.Few luni am fost tensionate de vedere financiar, și din cauza disperarea mea am fost scammed de către mai mulți creditori on-line. Am pierdut aproape speranță până când un prieten de-al meu ma trimis la un creditor foarte fiabil numit domnul Peter Jackson, care mi-a împrumuta un împrumut fără garanții de 85.000 de euro sub 2 oră fără nici un stres. Dacă vă aflați în nevoie de orice fel de împrumut doar contactați-l acum prin: peterjacksonloan1@outlook.com Sunt folosind acest mediu pentru a îi alerteze pe toți solicitanții de împrumut, din cauza naiba am trecut prin în mâinile acestor creditori frauduloase. Și nu-mi doresc nici dușmanul meu să treacă prin astfel de iad pe care am trecut prin în mâinile acestor creditori on-line frauduloase, i se va dori, de asemenea, să mă ajute să trec aceste informații celorlalte persoane care sunt, de asemenea, nevoie de un împrumut o dată ce au primi, de asemenea, de împrumut de la domnul Peter Jackson, mă rog ca Dumnezeu să-i dea viață lungă.

    Dumnezeu să-l binecuvânteze pe vecie.

    Christina Mills

    Mărturie despre cum am primit împrumut mea

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

